07 листопада 2017

Творча зустріч з Володимиром Шовкошитним відбулася у Нововолинську

«Я – УКРАЇНЕЦЬ! 
ТИМ ЖИВУ Й ГОРДЖУСЬ!». 
Під такою назвою 7 листопада у Нововолинській центральній міській бібліотеці відбулася ТВОРЧА ЗУСТРІЧ з ВОЛОДИМИРОМ ШОВКОШИТНИМ – письменником, державним, політичним та громадським діячем. На його долю випало приймати чимало ударів та випробувань, та, незважаючи ні на що, він зумів створити храм, який називається – творчість. У доробку автора музичні альбоми, сценарії фільмів, понад 20 книг прози та поезії.
Володимир Федорович – засновник та директор видавництва «Український пріоритет», у якому друкують твори як відомі автори, які є символами української літератури, так і нові поети і прозаїки.
У нашому місті пан Володимир презентував книгу Миколи Жулинського «Моя друга світова» (переплетення дитячих вражень з історичними фактами і людськими трагедіями у вирі Волинської трагедії), Йосипа Струцюка «Операція «BURZA», або Ми їх спільно винищимо» (сувора правда про українсько-польське протистояння у ХХ сторіччі), Валентина та Оксани Яблонських «Нескорена Волинь» (глибоке дослідження причин другої українсько-польської війни, яку поляки називають то Волинська різня, то Волинська трагедія), Ігоря Ольшевського «Засновник УПА (1941-1943)» (про маловідомі сторінки життєдіяльності Тараса Бульбу-Боровця), Ольги Слоньовської «Упольоване покоління» (дилогія про молодь, яка намагалася в умова тоталітаризму, в умовах повної несвободи залишитися собою), Петра Билини «Війна кличе. Стань переможцем» (військовий нотатник бійця добровольчого батальйону «Золоті ворота»), Марії Ткачівської «Я і мій Дон Жуан» (роман про кохання молодого подружжя, а в епіцентрі історії – сучасний Дон Жуан та жінка, яка чекає та іронізує), багато інших книг, які незабаром поповнять фонд бібліотеки.

Невблаганно швидко минув час творчої зустрічі. Переконана, що в її учасників надовго залишиться надзвичайно позитивний спогад про виступ Митця, у кожному слові якого багато почуттів, емоцій, щирості та правди до болю. І українцем письменник є не за його політичною належністю (РУХівець), не за місцем народження (село Світанок, Переяслав-Хмельниччина), а за генетичною необхідністю бути саме ним за духом:
Я — Українець! Мій козацький рід
Від Хортиці веде свій родовід.
Шовками шиті прадід мій і дід,
Тож і мені лишать шовковий слід.
Вчитися любити Батьківщину і людство, як це робить Володимир Шовкошитний, варто кожному з нас!
Ведуча заходу директор ЦБС Світлана Кухарук

Немає коментарів:

Дописати коментар