07 квітня 2014

Людина. Екологія. Здоров’я


7 квітня  відзначається Всесвітній день здоров’я, який спрямований на залучення широкої громадської уваги до проблем і питань, які пов’язані з охороною здоров’я. Цього дня працівники Нововолинської центральної міської бібліотеки для учнів 10-А класу ліцею-інтернату провели екологічний бумеранг «Людина. Екологія. Здоров’я», на якому поспілкувалися про негативний вплив навколишнього середовища на здоров’я людини. Учасники заходу пригадали народні прикмети про природу, відповіли на запитання вікторини з екології, висловили свої пропозиції щодо покращення екологічної ситуації в нашому місті. А підлітковий лікар-терапевт нововолинської міської лікарні Валерій Сологуб надав кваліфіковані рекомендації щодо збереження та зміцнення здоров’я.
Учні переглянули відео про екологію та ознайомилися з викладкою літератури «Відстояти життя на землі», яку представила бібліотекар Оксана Дубенчук.





   "За щасливе довголіття". Під такою назвою у бібліотеці-філії №1 відбувся марафон здоров'я. Детальніше:  http://beregynia-cbs.blogspot.com/2014_04_01_archive.html

    У міській бібліотеці для дітей відбувся день інформації «Мистецтво берегти здоров’я». Детальніше:  http://biblioplaheta.blogspot.com/2014_04_01_archive.html