02 квітня 2015

Всесвітній день здоров'я у бібліотеці

Одного разу Сократа запитали: «Що для людини найцінніше й найважливіше в житті – багатство чи слава?». Великий мудрець відповів: «Ані багатство, ані слава не роблять ще людину щасливою. Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля».   Здоров'я - найвище благо, дароване людині природою. Без нього не можна зробити життя повноцінним і щасливим. Втратити здоров'я легко, а ось повернути його дуже й дуже важко. Та його можна зберегти завдяки дотриманню правил здорового способу життя.
 До Всесвітнього дня  здоров'я у Нововолинській центральній міській бібліотеці для учнів 9-В класу Навчально-виховного комплексу «Нововолинська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів   №1-колегіум Нововолинської міської ради» (класний керівник Троць А. В.) було проведено інформаційний мікс «Будь здоровим, сильним, дужим». Школярі з цікавістю слухали лекцію підліткового лікаря-терапевта Нововолинської центральної міської лікарні Сологуба В. В. «Бережи здоров'я змолоду». Бібліотекарі Дубенчук О. М. та Губерук І. В. розповіли про основні принципи здорового способу життя. Школярі дізналися цікаві факти про здоров’я з відеосюжетів, а також взяли участь у вікторині. Усі бажаючі мали змогу переглянути викладку літератури «Здоровим бути модно».
 Тож накопичуйте і бережіть своє здоров’я, навчайтеся цього у людей, що вас оточують, займайтеся улюбленою справою, проводьте кожну хвилину життя з користю для себе та інших! Будьте здорові, сильні та дужі!