28 лютого 2019

Конкурс "Лідер читання" проходив у Нововолинській міській бібліотеці для дітей!

26 лютого відбувся І міський етап Всеукраїнського конкурсу «ЛІДЕР ЧИТАННЯ» у Нововолинській міській бібліотеці для дітей, у якому взяли участь учні 6-7 класів. Учасники розповідали про свою улюблену книгу та подавали на розгляд журі читацькі шоденники.
Нововолинську центральну міську бібліотеку представляла учениця 6-Б класу №2 Аліна Корець. Приємно відзначити, що за результатами конкурсу вона посіла ІІ місце, за що отримала грамоту та подарунки.
Зі слів Аліни: «Я обожнюю читати, і якщо у мене є будь-яка вільна хвилинка, то я відразу беруся за книги. Любов до читання мені прищепила мама, адже ще з початкових класів ми завжди читали одну книгу на двох, а після прочитання ділилися враженнями та емоціями. Узявши в центральній міській бібліотеці книгу під назвою «Щоденник Черепушки» Йоанни Ягелло, яку мені порадила бібліотекар, я відразу взялася до прочитання. Мабуть, так мене не захоплювала ще жодна книга!».
Надзвичайно обдарована, ввічлива та добра дівчинка є користувачем нашої бібліотеки вже не один рік. Щиро вітаємо її з призовим місцем!


Немає коментарів:

Дописати коментар