03 квітня 2019

"Поезія – відпочинок душі", – каже Анатолій Поліщук

02 квітня у Нововолинській центральній міській бібліотеці відбулося творче спілкування з місцевим поетом Анатолієм Поліщуком (в рамках Дня фахівця «Публічна бібліотека: реалії, сучасні виклики»).


         Анатолій Іванович приїхав у короткотривалу відпустку з-за кордону і завітав до бібліотеки. Під час спілкування пригадали презентації збірок, а їх у автора 5: «Осінні етюди», «Озерний край», «Спасибі, люди, за майдан», «Неоголошена війна», «І знову опустився лист».

Пан Анатолій розповів про перші вірші і спілкування з Євгеном Шевчуком, читання віршів на засіданнях літературно-мистецької вітальні «Мамина криниця», про дитячу збірку «Сонячний зайчик» та ін.
Відповів на запитання бібліотекарів та читав нові поезії.

Приємно, що після таких зустрічей народжується такі вірші:
Накінець я вдихаю повітря
Накінець я вдихаю повітря
Мого дому
, і міста, й землі.
І любов тут відчув, й гори світла,
Що так бракувало мені.
Доторкнувся нарешті каштанів,
Що стоять, мов солдати, в строю,
І розвіюють тугу туманів,
Що в далекім вселилась краю.
Обійняв усіх рідних і близьких,
Випив з ними ще й келих вина.
Ви уклін мій прийміть ось цей низький,
Молодіє удома душа.
Як прекрасна таки Батьківщина,
Рідна мова й вкраїнські слова.
Здрастуй мила моя Україно,
А також в вишиванці весна.
Я сп’янів і від щастя, і духу,
Найрідніша батьківська земля.
Переборем війну і розруху,
В Україні – живі небеса.
                                          03.04.2019 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар