04 квітня 2019

Про здоров’я і моду спілкувалися з нововолинськими школярами у бібліотеці


Починаючи з 1950 року, щорічно, 7 квітня відзначають Всесвітній день здоров'я. Головною метою цього свята є підкреслення важливості здоров'я кожної людини і людства в цілому. Та, на жаль, багато людей починають цінувати та берегти його, втративши значну частину цього скарбу, відпущеного нам природою.
Напередодні свята у відділі обслуговування дошкільників та учнів 1-9 класів Нововолинської центральної міської бібліотеки пройшло бібліорозслідування «Сучасна мода одна – здоров’я». Учасниками його були учні 8-Б класу НВК «НСШ №1-колегіум» з класним керівником Людмилою Герасимчук та сімейний лікар Нововолинського центру первинної медико-санітарної допомоги Зоряна Муцька.
Бібліотекарі відділу Антоніна Костилева та Іванна Кравчук вели розмову з учнями про збалансоване і незбалансоване харчування, чи можна пити газовані напої, чи варто робити тату або пірсінг, шкідливо чи ні одягати навушники, носити взуття на високих підборах чи без, а сімейний лікар Зоряна Михайлівна роз’яснювала і застерігала, до яких наслідків може призвести та чи інша модна забаганка. Лікар наголосила, що варто завжди знаходити розумний компроміс між модними тенденціями і здоров'ям. 

Щоб бути здоровим, треба докладати певні зусилля, мати почуття міри і здоровий глузд. І все ж таки вирішувати кожному, зовнішня чи внутрішня краса важливіша, що обрати  моду чи здоров’я. Хотілося б, щоб нашим життєвим кредом були слова французької дизайнерки Коко Шанель: «Я не думаю про те, щоб бути модною. Більшу частину свого часу я присвячую тому, щоб бути здоровою».

Немає коментарів:

Дописати коментар